Marketingové strategie nové firmy Pralinkový club – Pavlína Králová
Pavlína Králová
Bachelor's thesis
Marketingové strategie nové firmy Pralinkový club
Marketing strategies of the new company Pralinkovy club
Anotácia:
ANOTACE KRÁLOVÁ, Pavlína. Marketingové strategie nové firmy Pralinkový CLUB. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., Praha: 2014, 59s.Cílem této bakalářské práce na téma „Marketingové strategie nové firmy Pralinkový CLUB je rozbor využívání různých marketingových aktivit v souvislosti s uvedením zcela nové firmy, zabývající se distribucí luxusní čokolády a čokoládových pralinek …viacAbstract:
ABSTRACT KRÁLOVÁ, Pavlína. Marketing strategies of the new company Pralinkový CLUB. [Bachelor´s Thesis] The Institute of Hospitality Management Prague 8, Ltd., Prague: 2014, 59s. The aim of my bachelor work "Marketing strategies of the new company Pralinkový CLUBU is analyzing the use of various marketing activities in connection with launching a brand new company, engaged in the distribution of luxury …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7543/vsh_b_b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedúci: Ing. Dana Johnová
- Oponent: Ing. Vladimír Filip
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLOVÁ, Pavlína. \textit{Marketingové strategie nové firmy Pralinkový club}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ulu8v0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingové aktivity firmy Oční Optik Brzáková - Svobodová
Karel Svoboda -
Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice
Tomáš STŘELEČEK -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP
Vaníková Vaníková -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Justová Justová -
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Pavel Kolařík -
Návrh zlepšení marketingové aktivity Hornicko-geologické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava za účelem získávání studentů
Dagmar Vranková