Jana POSPÍŠILOVÁ
Bachelor's thesis
Obchodní značka
Trademark
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnání míry loajality zákazníků k obchodní značce u rychloobrátkového a spotřebního zboží. V praktické části jsem provedla místní šetření, které jsem prováděla pomocí dotazníkového měření v Kralupech nad Vltavou a Ústí nad Labem. V těchto městech jsem zjišťovala postoje respondentů k obchodní značce a míru jejich loajality k obchodním značkám u rychloobrátkového …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to compare the degrese of loyalty to the trademark in FMCG and consumer goods. In the practical part, I conducted a local survey which was conducted by questionnnaire measurements in Kralupy nad Vltavou and Ústí nad Labem. In these towns, I, I investigated the attitudes of respondents to the trademark and the degree of their loyalty to the brands in FMCG and consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠILOVÁ, Jana. \textit{Obchodní značka}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ulx1x3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POSPÍŠILOVÁ, Jana. Obchodní značka. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová