Jana POSPÍŠILOVÁ

Bachelor's thesis

Obchodní značka

Trademark
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnání míry loajality zákazníků k obchodní značce u rychloobrátkového a spotřebního zboží. V praktické části jsem provedla místní šetření, které jsem prováděla pomocí dotazníkového měření v Kralupech nad Vltavou a Ústí nad Labem. V těchto městech jsem zjišťovala postoje respondentů k obchodní značce a míru jejich loajality k obchodním značkám u rychloobrátkového …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to compare the degrese of loyalty to the trademark in FMCG and consumer goods. In the practical part, I conducted a local survey which was conducted by questionnnaire measurements in Kralupy nad Vltavou and Ústí nad Labem. In these towns, I, I investigated the attitudes of respondents to the trademark and the degree of their loyalty to the brands in FMCG and consumer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POSPÍŠILOVÁ, Jana. Obchodní značka. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing