BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky – Lucie Bindzarová
Lucie Bindzarová
Diplomová práce
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
BTL marketing communication and its importance for brand building
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na BTL marketingovou komunikaci a její význam pro budování značky. Cílem je analyzovat nástroje BTL marketingové komunikace na českém trhu a identifikovat nejúčinnější nástroje, které lze využít pro budování značky v prostředí FMCG. Práce by měla více rozebrat podlinkovou komunikaci a její zvyšující se význam na trhu, určit vhodný nástroj k budování image značky, kvality …víceAbstract:
The topic of the thesis deals with BTL marketing communication and its importance for brand building. The aim is to analyze tools of BTL marketing communication on the Czech market and identify the most effective tools that can be used to build brand in the FMCG environment. The thesis should provide more details about below the line communication and its increase use market positioning. Also identify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec