BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky – Lucie Bindzarová
Lucie Bindzarová
Master's thesis
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
BTL marketing communication and its importance for brand building
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na BTL marketingovou komunikaci a její význam pro budování značky. Cílem je analyzovat nástroje BTL marketingové komunikace na českém trhu a identifikovat nejúčinnější nástroje, které lze využít pro budování značky v prostředí FMCG. Práce by měla více rozebrat podlinkovou komunikaci a její zvyšující se význam na trhu, určit vhodný nástroj k budování image značky, kvality …moreAbstract:
The topic of the thesis deals with BTL marketing communication and its importance for brand building. The aim is to analyze tools of BTL marketing communication on the Czech market and identify the most effective tools that can be used to build brand in the FMCG environment. The thesis should provide more details about below the line communication and its increase use market positioning. Also identify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52479
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2016
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Daniela Kolouchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec