Employer branding ve výrobních podnicích/službách – Evelina Matkovčíková
Evelina Matkovčíková
Bakalářská práce
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá definicí nástrojů employer brandingu, které jsou využívány v oblasti náboru a retence zaměstnanců. Cílem práce je analyzovat a identifikovat úspěšné nástroje employer brandingu aplikované při získávání a výběru zaměstnanců a také pro udržení talentovaných zaměstnanců. Nejprve byli osloveni odborníci z praxe pomocí smíšeného výzkumu. Získaná data byla analyzována, statisticky …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the definition of employer branding tools utilized in the areas of employee recruitment and retention. The aim of the thesis is to analyze and identify successful employer branding tools applied in employee acquisition and selection, as well as in the retention of talented employees. Initially, HR professionals were approached using mixed research methods. The acquired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ustob/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2024
- Vedoucí: Ing. Miluše Balková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kovač, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Řízení lidských zdrojů / Řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Zlepšení obchodních a výrobních procesů ve vybrané firmě
Leona Lněničková -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Milada Baláková -
Nábor zaměstnanců a jejich udržení v autodopravě
Aneta Misurová -
Odměňování a motivace zaměstnanců ve společnosti VARO, s.r.o.
Karolína Filipová -
Preference a potřeby IT zaměstnanců na českém trhu práce
Daria Anisimova -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova -
Employer Branding
Barbara Babejová -
Employer branding
Jana Machalová