Evelina Matkovčíková

Bakalářská práce

Employer branding ve výrobních podnicích/službách

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá definicí nástrojů employer brandingu, které jsou využívány v oblasti náboru a retence zaměstnanců. Cílem práce je analyzovat a identifikovat úspěšné nástroje employer brandingu aplikované při získávání a výběru zaměstnanců a také pro udržení talentovaných zaměstnanců. Nejprve byli osloveni odborníci z praxe pomocí smíšeného výzkumu. Získaná data byla analyzována, statisticky …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the definition of employer branding tools utilized in the areas of employee recruitment and retention. The aim of the thesis is to analyze and identify successful employer branding tools applied in employee acquisition and selection, as well as in the retention of talented employees. Initially, HR professionals were approached using mixed research methods. The acquired …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 7. 2024
  • Vedoucí: Ing. Miluše Balková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kovač, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Řízení lidských zdrojů / Řízení lidských zdrojů