Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace – Filip Rakovan
Filip Rakovan
Diplomová práce
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku image organizace a využití psychologie reklamy pro její podporu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické je vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, psychologie reklamy a image. V praktické části je využito několik výzkumných technik, pomocí kterých je autor schopen odpovědět na výzkumné otázky. Byla analyzována …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the issue of the image of the organization and the use of advertising psychology to support it. This work is divided into theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to define the basic concepts in the field of marketing, psychology of advertising and image. In the practical part, several research techniques are used, with which the author is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/umf9yu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAKOVAN, Filip. \textit{Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/umf9yu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
"My tongue will tell the anger of my heart": The Search for Identity of Katherina/Kate in The Taming of the/a Shrew
Martina Andrisová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Tvorba image komerční organizace
Barbora Prejzová -
Tvorba image nekomerční organizace
Alena Sládečková -
Image neziskové organizace
Filip Berčík