Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace – Filip Rakovan
Filip Rakovan
Master's thesis
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku image organizace a využití psychologie reklamy pro její podporu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické je vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, psychologie reklamy a image. V praktické části je využito několik výzkumných technik, pomocí kterých je autor schopen odpovědět na výzkumné otázky. Byla analyzována …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the issue of the image of the organization and the use of advertising psychology to support it. This work is divided into theoretical and practical part. The aim of the theoretical part is to define the basic concepts in the field of marketing, psychology of advertising and image. In the practical part, several research techniques are used, with which the author is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/umf9yu/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAKOVAN, Filip. \textit{Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/umf9yu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
"My tongue will tell the anger of my heart": The Search for Identity of Katherina/Kate in The Taming of the/a Shrew
Martina Andrisová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Tvorba image komerční organizace
Barbora Prejzová -
Tvorba image nekomerční organizace
Alena Sládečková -
Image neziskové organizace
Filip Berčík