Gabriela Koděrová

Master's thesis

Employer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroup

Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky zaměstnavatele z pohledu zaměstnanců společnosti ManpowerGroup. Cílem práce je analyzovat úroveň využití základních přístupů strategického marketingu v procesu budování značky zaměstnavatele. Přínosem je analýza značky zaměstnavatele na trhu, vycházející z veřejně dostupných databází a vlastního dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. Závěrem …viac
Abstract:
This master thesis aims at the perception of the employer's brand from the perspective of em-ployees of ManpowerGroup. The aim of this work is to analyze the level of use of basic approaches to strategic marketing in the process of building the employer's brand. The benefit is the analysis of the employer's brand on the market, based on publicly available databases and questionnaire survey among company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/un2q6r/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / odbor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku