Gabriela Koděrová

Master's thesis

Employer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroup

Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky zaměstnavatele z pohledu zaměstnanců společnosti ManpowerGroup. Cílem práce je analyzovat úroveň využití základních přístupů strategického marketingu v procesu budování značky zaměstnavatele. Přínosem je analýza značky zaměstnavatele na trhu, vycházející z veřejně dostupných databází a vlastního dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. Závěrem …more
Abstract:
This master thesis aims at the perception of the employer's brand from the perspective of em-ployees of ManpowerGroup. The aim of this work is to analyze the level of use of basic approaches to strategic marketing in the process of building the employer's brand. The benefit is the analysis of the employer's brand on the market, based on publicly available databases and questionnaire survey among company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku