Jednotný vizuální styl Vzdělávací nadace Jana Husa – Mgr. Lucie Ostrčilová
Mgr. Lucie Ostrčilová
Bachelor's thesis
Jednotný vizuální styl Vzdělávací nadace Jana Husa
The Corporate Design of Jan Hus Educational Foundation
Abstract:
Předmětem práce je tvorba jednotného vizuálního stylu Vzdělávací nadace Jana Husa a návrh grafické podoby webových stránek této organizace. Oba praktické úkoly jsou řešeny s ohledem na teoretické poznatky uvedené v textové části práce. Konkrétně se jedná o obory corporate designu a designu webových aplikací. Kapitoly věnované corporate designu uvádějí základní pojmy a postupy tvorby vizuálního stylu …moreAbstract:
Bachelor’s thesis "The Corporate Design of Jan Hus Educational Foundation" deals with the task of creating visual identity and web design of this institution. Both problems are solved with respect to theoretical findings in corporate design and design of websites that can be found in the textual part of the thesis. Corporate design chapters contain terms and concepts of creating visual identity. They …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iwhbr/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Lucie Wessely
- Reader: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka