Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti – Bc. Zuzana Kodýdková
Bc. Zuzana Kodýdková
Bakalářská práce
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Anotace:
Bakalářská práce „Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti“ se v teoreticko - metodologické části zabývá pojmy spojené s tématem, jako jsou marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, zpětná vazba, druhy zpětné vazby, podnik, atd. Teoretická část přibližuje konkrétní pojmy související s aplikační částí a vysvětluje jejich význam. Aplikační část je zaměřena na analyzování konkrétního případu …víceAbstract:
My thesis "The feedback of the customers in a selected company" deals in the theoretical-methodological part with terms related to the theme such as marketing, marketing research, marketing mix, feedback, types of feedback, company, etc. The theoretical part describes the specific terms related to the application section and explains their significance.The application part focuses on the analysing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/orbok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bláhová Lucie
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková