Petra HADAČOVÁ
Bachelor's thesis
Canisterapie v MŠ
Canistherapy in kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na canisterapii v mateřské škole, na možnosti jejího využití u dětí předškolního vzdělávání. První polovina se zabývá přehledem psychoterapií, jejími druhy a směry. V druhé polovině převažuje zooterapie, z ní vyčleněná canisterapie a její využití při práci v MŠ. Najdeme zde vývoj předškolního dítěte a rozhovor s učitelkou a canisterapeutkou v jedné osobě o její praxi.Abstract:
Bachelor Thesis is focused on canistherapy in kindergarten and its use in preschool children. The first half of this thesis deals with kinds and directions of Psychotherapy. Second half is focused on Zootherapy and Canistherapy and its use in kindergarten. We can also find here evolution of preschool children and an interview with the pedagogical worker and canisterapeut about her practice and experience …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HADAČOVÁ, Petra. Canisterapie v MŠ. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Pohádky a jejich vliv na psychosociální vývoj dítěte
Monika PEICHLOVÁ -
Dopad na psychosociální vývoj dítěte v důsledku konfliktního rozvodu nebo rozchodu rodičů i po něm
Markéta CHOCOVÁ -
Vliv neúplné rodiny na psychosociální vývoj dítěte
Gabriela Vávrová -
Pozitivní vliv rodiny na vývoj dítěte s ADHD a jeho socializaci a chování ve škole
Lenka Nekužová -
Fenomén hra - Hra v období batolete a její vliv na psychosociální vývoj dítěte
Tereza PRASKOVÁ LASÁKOVÁ -
Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí
Lucie HORELICOVÁ -
Vliv canisterapie na psychosociální vývoj dětí s mentálním postižením
Kateřina UHERČÍKOVÁ -
Využití prvků tanečně pohybové psychoterapie v aktivitách pro předškolní děti s narušenou komunikační schopností
Eva PÁTKOVÁ