Ing. Barbora Růžičková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize

Marketing Communication in State and Private Television
Anotace:
Tato závěrečná práce se týká Marketingové komunikace veřejnoprávní a soukromoprávní televize. Toto téma jsem si vybrala z důvodů aktuálnosti. Průzkumy ukázaly, že dnešní postmoderní společnost získává informace nejvíce právě z masového média televize. Cílem této práce je zjistit, zda se od sebe liší veřejnoprávní a soukromoprávní televize v marketingových aktivitách, a jestli diváci těchto televizí …více
Abstract:
This dissertation is concerned to marketing communication of state and private television. I chose this theme of work because it is front burner. Public opinion surveys showed that our present postmodern society obtains information mostly from the mass media television. The goal of my work is the finding, if state and private television is different in marketing activities from each other and if viewers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní