Kateřina Chodounská

Diplomová práce

Le secteur de la parfumerie en France

Sektor parfumérie ve Francii
Anotace:
Práce v úvodu stručně mapuje historii sektoru parfumérie ve Francii. V hlavní části se pak zaměřuje na současné trendy v tomto sektoru a odlišnosti od původních trendů u jednotlivých složek finálního produktu podle marketingových 4P. Vysvětluje hlavně přechod od "artisants" k velkým firmám, roli distribuce, reklamy apod.
Abstract:
The introduction is focused on the brief description of the history of the sector of parfumery in France. Then, in the main part, it focuses on the explanation of the development of the main trends in the sector of parfumery, specially the role of the transnational corporations, distribution, outsourcing etc.
Abstract:
Dans l'introduction, il y a une courte description de l'histoire de la parfumerie en France. La partie principale parle des tendances dans le secteur de la parfumerie en France au XXe siecle. Elle se concentre surtout sur la role de la distribution, de "outsourcing" et du role des TNC sur le marché.
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Jana Kozmová
  • Oponent: Františka Müllerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14391

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod