Ing. Samuel Peter Yvan Salaj

Bakalářská práce

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)

Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Anotace:
Táto bakalářská práce se zabývá Základními formáty elektronické - internetové reklamy a měření jejich účinnosti. Práce je rozdělená do dvou částí – teoretickou a praktickou. V úvodní části jsou charakterizované základní pojmy elektronické - internetové reklamy, její formy, marketingový mix a obchodní modely. V praktické části práce na modelu PPC reklamy se snaží ukázat, jak reklama funguje na webu …více
Abstract:
This thesis deals about the electronic-internet advertising's basic formats and measurement of their effectiveness. This thesis is divided into two parts, including the theoretical part and practical one. The first part describes the electronic – internet advertising's terms, basic formats, marketing mix and business models variants. The practical part of the thesis, is attempting to expose, how advertisement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní