Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů) – Ing. Samuel Peter Yvan Salaj
Ing. Samuel Peter Yvan Salaj
Bakalářská práce
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
Basic Formats of the Electronic-internet Advertising and Measurement of their Effectiveness (Business models variants)
Anotace:
Táto bakalářská práce se zabývá Základními formáty elektronické - internetové reklamy a měření jejich účinnosti. Práce je rozdělená do dvou částí – teoretickou a praktickou. V úvodní části jsou charakterizované základní pojmy elektronické - internetové reklamy, její formy, marketingový mix a obchodní modely. V praktické části práce na modelu PPC reklamy se snaží ukázat, jak reklama funguje na webu …víceAbstract:
This thesis deals about the electronic-internet advertising's basic formats and measurement of their effectiveness. This thesis is divided into two parts, including the theoretical part and practical one. The first part describes the electronic – internet advertising's terms, basic formats, marketing mix and business models variants. The practical part of the thesis, is attempting to expose, how advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/izggi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALAJ, Samuel Peter Yvan. \textit{Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/unxodw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Printed Chocolate Advertising: Discourse Analysis
Anna Mabbettová -
Klasifikácia vrstiev polovodičových čipov v mikroskopu FIB-SEM
Matej Horniak -
Studium struktury hydrogelů pomocí cryo-SEM
Kateřina Adámková -
Optimalizace přípravy rostlinných chromozomů pro zobrazování v SEM s vysokým rozlišením
Pavlína Kurková -
Image Distortion Correction in Panorama Stitching in SEM
Ján Bella -
Význam měření a vyhodnocování pro řízení výkonnosti MSP
David Sem -
Analýza postojů vůči populismu pomocí SEM modelů
Slávka Bozděchová