Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v kontextu změny vlastníka deníku Sport – Jan ŠIMEK
Jan ŠIMEK
Bachelor's thesis
Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v kontextu změny vlastníka deníku Sport
Media image of the AC Sparta Praha football club in context of Sport Journal ownership change
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním obrazem fotbalového klubu AC Sparta Praha v kontextu změny vlastníka deníku Sport. Cílem bylo zjistit, zda měla změna majitele vydavatelství vliv na obsah jediného českého denně vydávaného periodika s ryze sportovním zaměřením. Úvodní část práce přibližuje teoretická východiska zkoumaného jevu, následně je prezentována zvolená metoda výzkumu, kterou byla kvantitativní …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the media image of the football club AC Sparta Prague in context of the owner change of the daily Sport. The aim was to determine whether influenced the content of the only Czech daily newspaper that focuses on sport. The introductory part describes the theoretical basis of examined phenomenon, then used method of quantitative content analysis is presented. The final …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Věra Bartalosová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMEK, Jan. \textit{Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v kontextu změny vlastníka deníku Sport}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2016. Available from: https://theses.cz/id/uo2qmb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMEK, Jan. Mediální obraz fotbalového klubu AC Sparta Praha v kontextu změny vlastníka deníku Sport. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Journalism
Theses on a related topic
-
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Nastolování agendy Čapí hnízdo a EET z pohledu vlastníků médií: Komparativní obsahová analýza MF Dnes a Hospodářských novin
Jan Singer -
Mediální obraz ekonomické krize ve vybraných českých médiích: obsahová analýza
Radek Kladiva -
Arabské revoluce v Egyptě a v Tunisku optikou vybraných tištěných médií: obsahová analýza
Michaela Dočkalová -
Mediální obraz politického radikalismu ve vybraných médiích: obsahová analýza
Martin Bukáček -
Obraz návštěvy George Bushe v ČR v českých médiích (obsahová analýza)
Hana Valentová -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights