Martin ŠŮSTEK

Bachelor's thesis

Senior - zákazník budoucnosti?

Senior citizen - the customer of the future?
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem ?Senior ? zákazník budoucnosti?? se věnuje spotřebitel-skému chování a rozhodovacímu procesu seniorů v zákaznickém segmentu 55+. Teoretická část vymezuje spotřebitelský trh a charakterizuje současné přístupy marketingové ko-munikace k této cílové skupině. Zabývá se osobností spotřebitele, segmentací trhu, rozho-dovacím procesem zákazníka a nástroji marketingové komunikace …more
Abstract:
This thesis entitled "Senior citizens - the customers of the future?" examines the consumer behavior and decision-making process of the market segment of senior citizens aged 55 and over. The theoretical part defines this particular market segment and describes current approaches to marketing communications pertaining to this age group. It also examines the characteristics of such consumers, the segmentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠŮSTEK, Martin. Senior - zákazník budoucnosti?. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications