Social Economy in Middle East - Palestinian Case Study – Ayesha NAZIR
Ayesha NAZIR
Diplomová práce
Social Economy in Middle East - Palestinian Case Study
Social Economy in Middle East - Palestinian Case Study
Abstract:
The growing popularity of social enterprises for addressing social issues around the world has captured the imagination of development and social policy practitioners. The social enterprises play an integral role in tackling socioeconomic problems in Palestine and with mounting economic, social and political crisis the importance and need for social enterprise activity is increasing. However, the social …víceAbstract:
The growing popularity of social enterprises for addressing social issues around the world has captured the imagination of development and social policy practitioners. The social enterprises play an integral role in tackling socioeconomic problems in Palestine and with mounting economic, social and political crisis the importance and need for social enterprise activity is increasing. However, the social …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Maria Sassi
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAZIR, Ayesha. Social Economy in Middle East - Palestinian Case Study. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geography / International Development Studies
Práce na příbuzné téma
-
Business model v reálné podnikové praxi
Kristián Celý -
A Framework Proposal For Choosing A New Business Implementation Model In Henkel
Tsz Wan Li -
Identification of sustainable business model innovation tools and frameworks in the hydrogen context that are suitable for steel, cement, and chemical companies in Germany
Hannes Kolasch -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
L'entrepreneuriat social dans la région d'Olomouc
Eduarda ŠUCHAŇOVÁ -
Možnosti propojení sociálního státu a soukromého sektoru skrz Corporate Social Responsibility
Dominika Belovičová -
The Meaning of Large Companies' Corporate Social Responsibility for Enterprise Management, Economic Success and Social Balance in Globalising Europe
Martin Horst Walter SCHELBERG
Název
Vložil
Vloženo
Práva