Realizace pokusů v technicky zaměřených předmětech – Bc. Tomáš ROBENEK
Bc. Tomáš ROBENEK
Diplomová práce
Realizace pokusů v technicky zaměřených předmětech
Physical-chemical experiments at elementary school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje pokusům realizovatelným v rámci technické výchovy, vysvětluje pojmy s ní spojené a charakterizuje technickou výchovu ve vztahu k RVP a klíčovým kompetencím. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá všeobecnými informacemi o technické výchově, praktická část zpracovává kvantitativní výzkumné šetření provedené mezi vyučujícími tohoto předmětu. Šetření je zaměřeno …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on experiments, which are presented in lessons of technical education, explains the terms associated with it and characterizes technical education in relation to Framework Education Programme and key competences. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is about general information about technical education, the practical part elaborates quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Veronika Švrčinová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROBENEK, Tomáš. Realizace pokusů v technicky zaměřených předmětech. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství technické výchovy pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj vybrané klíčové kompetence žáků páté třídy ZŠ
Michaela NOVOTNÁ -
Rozvoj vybrané klíčové kompetence žáků páté třídy ZŠ
Michaela NOVOTNÁ -
Didaktické principy komplexních úloh pro rozvoj matematické kompetence na prvním stupni základní školy
Miroslava Červinková -
Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů
Lenka KOŘÍNKOVÁ -
Učební plán (metody) pro 7. ročník ZŠ do předmětu Technická výchova
Rudolf STAŘIČNÝ -
Metody integrálního počtu v návrhu výukových úloh z oblasti technických disciplín
Klára SCHOLASTEROVÁ -
Inovativní učební metody do předmětu pracovní činnosti na základní škole
Rudolf STAŘIČNÝ -
Možnosti využití metody Functional Movement Screen (FMS) pro diagnostiku pohybových vzorců ve sportovních hrách
Kateřina STUDENÍKOVÁ