Michelle Jantulíková

Diplomová práce

Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU

Implementace metodiky (rámců) ITIL pro Helpdesk MENDELU
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou Helpdesku Mendelovy univerzity, postupů a procesů využívaných v rámci každodenního provozu, jakož i nástrojů k tomu využívaných a implementací metodiky ITIL do tohoto prostředí. Při analýze, návrhu a implementaci byly využívány BPMN a vývojové diagramy tvořeny pomocí Enterprise Architecture, pro práci s kódy bylo využíváno Visual Studio Code. při nasazování webových …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the Helpdesk of Mendel University, the procedures and processes used in everyday operation as well as the tools used for this and the implementation of the ITIL methodology in this environment. BPMN and flowcharts used in the analysis, design and implementation were created using Enterprise Architecture and Visual Studio Code was used to work with the …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou Helpdesku Mendelovej univerzity, postupov a procesov využívaných v rámci každodennej prevádzky, ako aj nástrojov k tomu využívaných a implementáciou metodiky ITIL do tohto prostredia. Pri analýze, návrhu a implementácii boli využívané BPMN a vývojové diagramy tvorené pomocou Enterprise Architecture, pre prácu s kódmi bolo využívané Visual Studio Code. Pri nasadzovaní …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Špendel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta