Predaj finančných produktov v Tatra banke – Bc. Milan Hulman
Bc. Milan Hulman
Diplomová práce
Predaj finančných produktov v Tatra banke
Sales financials products in Tatra banka
Abstract:
The aim of my dissertation was analysis of trend in sales of real estates of Tatra banka a.s. At present Tatra banka, a.s. is the 3th biggest bank in the Slovak bank market. In the several years a sale of real estate’s grow up. The dissertation is divide into 3 chapters. It contains 9 graph, 8 tables. The first chapter is devoted to the theoretical issues and marketing specifications. The second chapter …víceAbstract:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo analyzovať vývoj predaja hypotekárnych úverov v spoločnosti Tatra banka, ktorá v súčasnosti patrí medzi tri najsilnejšie banky pôsobiace na slovenskom bankovom trhu. Predaj hypotekárnych úverov a celkovo úverov na bývanie v posledných rokoch zaznamenal veľký nárast. Diplomová práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahuje 9 grafov, 8 tabuliek. Prvá kapitola je venovaná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/v4j4w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2009
- Vedoucí: Ing. Lenka Spešová
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenčná analýza bánk vo vybranom produkte - hypotekárne úvery
Štefan Pavlík -
Konkurenčná analýza bánk(vybraný segment alebo vybraný produkt)
Tomáš Medveď -
Hypotekárne úvery a finančné nástroje na podporu bytovej výstavby v ČR
Zuzana Klimešová -
Návrh marketingovej stratégie pre predaj nového vkladového produktu banky
Martin Maretta -
Cross-selling pri predaji bankových produktov v UniCredit Bank, a.s. (krížový predaj)
Mária Habrúnová -
Osobný predaj ako forma marketingovej komunikácie v komerčnej banke
Paulína Guzmová