Iva KUBIČÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti klientů se službami hotelu Iberia v Opavě

Analysis of Customer Satisfaction with Services of Hotel Iberia
Abstract:
Cílem této práce je analýza spokojenosti klientů hotelu Iberia v Opavě s tím, že návrhy na zvýšení spokojenosti klientů budou didakticky zpracovány. Tato analýza byla provedena na základě dotazníků, které vyplnili klienti hotelu Iberia. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je uvedena historie hotelnictví, vymezení pojmů oboru hotelnictví, jeho management a marketingové …more
Abstract:
The objective of this thesis is to analyse the customer satisfaction of the clients of the Iberia Hotel in Opava, with the aim to increase customer satisfaction according to the proposals which will be assessed didactically. This analysis is based on questionnaires filled in by the hotel customers. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The practical part contains the history …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Accessible from:: 31. 3. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUBIČÍKOVÁ, Iva. Analýza spokojenosti klientů se službami hotelu Iberia v Opavě. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services