Analýza spokojenosti klientů se službami hotelu Iberia v Opavě – Iva KUBIČÍKOVÁ
Iva KUBIČÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti klientů se službami hotelu Iberia v Opavě
Analysis of Customer Satisfaction with Services of Hotel Iberia
Abstract:
Cílem této práce je analýza spokojenosti klientů hotelu Iberia v Opavě s tím, že návrhy na zvýšení spokojenosti klientů budou didakticky zpracovány. Tato analýza byla provedena na základě dotazníků, které vyplnili klienti hotelu Iberia. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je uvedena historie hotelnictví, vymezení pojmů oboru hotelnictví, jeho management a marketingové …moreAbstract:
The objective of this thesis is to analyse the customer satisfaction of the clients of the Iberia Hotel in Opava, with the aim to increase customer satisfaction according to the proposals which will be assessed didactically. This analysis is based on questionnaires filled in by the hotel customers. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The practical part contains the history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Accessible from:: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBIČÍKOVÁ, Iva. Analýza spokojenosti klientů se službami hotelu Iberia v Opavě. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services
Theses on a related topic
-
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková -
Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov
Klára Janigová -
Kvalita služeb ve vybraném hotelu
Lilija Olijnyk -
Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna
Kateřina Šilerová