Veronika Hofmannová

Diplomová práce

Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu

Marketing strategy adaptation of Chipotle in Czech markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá fastfoodovým řetězcem Chipotle, známým především ve Spojených státech amerických, a jeho potenciálním vstupem na český trh. Analyzuje marketingovou strategii společnosti a řeší její adaptaci pro český trh. Konkurenční výhodou společnosti je používání lokálních bio surovin, proto ve své diplomové práci zkoumám zájem Čechů o mexickou kuchyni a udržitelný rozvoj. Cílem mé diplomové …více
Abstract:
This Diploma thesis deals with chain of fast food restaurants named Chipotle, which is predominantly known in the United States of America, and its potential entry into the Czech market. The thesis analyzes the marketing strategy of the company and applies its adaptation for the Czech market. The competitive advantage of the company is using local organic raw ingredients of high quality; therefore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Vlastimil Janecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52947

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod