Vliv firemní kultury na strategii a výkonnost MSP – Bc. Kateryna Milbaver
Bc. Kateryna Milbaver
Bachelor's thesis
Vliv firemní kultury na strategii a výkonnost MSP
The influence of company culture on strategy and efficiency of small and medium-sized business
Anotácia:
Problematika firemní kultury je velmi probírané téma a čím dál častěji se s ním setkávám v praxi, a proto jsem si toto téma vybrala. Firemní kultura je nedílnou součástí všech společností a tvoří základ k úspěchu na trhu. Bakalářská práce se zabývá definicí významu firemní kultury v malých a středních podnicích, jsou popsány jednotlivé prvky firemní kultury a představeny jednotlivé typologie kultury …viacAbstract:
The issue of corporate culture is highly debated topic and we meet with it increasingly in the practice, and that's why I chose this topic. Corporate culture is an integral part of society and form the basis for success in the market. This thesis deals with the definition of the importance of corporate culture in small and medium-sized enterprises, describes the elements of corporate culture and introduces …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/plofh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
The Influence of Fandom Culture On Individual Learning and Acquiring the English Language in Relation to Krashen's Hypotheses
Julie Králová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura v čase změn
Martin Šula -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Western foreigners experiencing South Korean company culture: An evaluation of non-fictional expatriate literature
Dominika MEŇHERTOVÁ -
Některé prvky firemní kultury v nadnárodních společnostech v České republice
Jarmila Novotná -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora