Herecky tvůrčí schopnosti pedagoga v Mš – Lucie FRONKOVÁ
Lucie FRONKOVÁ
Bakalářská práce
Herecky tvůrčí schopnosti pedagoga v Mš
Creative acting skills of pre-school teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá herecky tvůrčími schopnostmi pedagoga v mateřské škole. Hlavním cílem práce bylo vytvoření metodického materiálu. Tento soubor průpravných her a cvičení členěných podle náročnosti má být využíván v dramatické hře. Sledujeme zde skupinu dětí, učitele a učitele v roli. Dospěli jsme k závěru, že děti vnímají učitele v roli mnohem intenzivněji a díky tomu mají hlubší prožitek …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the acting creative skills of the pedagogue in kindergarten. The main aim of the thesis was the creation of methodical material. This set of preparatory games and exercises divided by difficulty is to be used in a dramatic play. We are observing group of children, teacher and teacher in role. We have come to the conclusion that children perceive teacher in role much more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dana Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRONKOVÁ, Lucie. Herecky tvůrčí schopnosti pedagoga v Mš. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní pedagog s tetováním či jinou tělesnou modifikací
Mirka ŠVECOVÁ -
Pedagog a jeho kompetence pro preprimární vzdělávání
Zuzana Motálková -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Současné pojetí pohádek u dětí předškolního věku z pohledu speciálního pedagoga
Sára MEDKOVÁ -
Efektivní komunikace pedagoga s dítětem předškolního věku v tradičním vzdělávání a v lesních mateřských školách
Martina Veselská -
VLIV OSOBNOSTI PEDAGOGA NA DĚTI PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Libuše PRÁŠILOVÁ -
Využití dětské kresby v práci speciálního pedagoga u dětí předškolního věku
Veronika MORYSOVÁ -
Role pedagoga ve vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku.
Simona FILIPOVÁ