Bc. Jan Klimáček

Diplomová práce

Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu

The evaluation of marketing communication tools of the selected product
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace společnosti Aspera. V teoretické části jsou představeny pojmy marketing, tržní prostředí, konkurence, situační analýza, segmentace, marketingový mix, komunikační mix a nástroje marketingové komunikace. V aplikační části jsou využity poznatky z teoretické části a provedeného dotazníkového šetření, k samotnému vyhodnocení nástrojů …více
Abstract:
The content of the diploma thesis is evaluation of the Aspera company marketing communication tools. In the theoretical part notions such as marketing, marketing environment, competition, situation analysis, segmentation, marketing mix, communication mix, and marketing communication tools are specified. In the application part theoretical knowledge and findings from inquiry questioning are used for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní