Bc. Jan Hnyk

Bakalářská práce

Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie

Electronic marketing as a tool for internet shopping gallery
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vysvětlení a řešení problematiky elektronického marketingu jako nástroje internetové galerie, který má vliv jak na internetové zákazníky, tak i na dodavatele. Teoretická část přináší jednotlivá východiska řešení problematiky elektronického marketingu a analyzuje internetové obchody, internetový prodej, založení a provozování internetové galerie. V části praktické je …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on explanation and solution of problematic of the electronic marketing as a tool of internet gallery which influences internet customers as well as suppliers. The theoretical part brings particular solutions of electronic marketing and analyses internet shops, internet sales, set up and operation of internet gallery. The aim of the practical part is to show realization of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing Pavel Nesejt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance