Návrh strategie na mezinárodní expanzi startupu – David Balík
David Balík
Bakalářská práce
Návrh strategie na mezinárodní expanzi startupu
Strategy for international expansion of startup
Anotace:
Cílem této práce je návrh strategické expanze startupu na základě ekonomických analýz tří zahraničních trhů. Tato strategie by měla sloužit technologické společnosti zaměřené na digitalizaci trhu budov, jako nástroj k úspěšnému určení cílového trhu a následného rozvoje. Přínosem studenta jsou detailní analýzy a následné výstupy ze získaných dat, které mohou být ihned použity, případně vycházet jako …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a proposal of strategic expansion of the startup based on economic analyses of three foreign markets. This strategy should serve the technology company focusing on the digitization of the real estate market, as a tool to successfully identify the target market and the subsequent development. The student’s contribution is detailed analysis and subsequent outputs of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76140
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Vít Hinčica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76140
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Role of culture in the international expansion of IKEA
Daria Pichugina -
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Anna Marie Christel Penelope Schörnich -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
Success factors for sustainable international expansion of companies originated in the Czech Republic
Štěpán Mejzlík -
International Franchising as a Method for Business Expansion
Darya Evgenjevna Karpushina -
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Strategie expanze vybrané firmy
Leon Niedermeier