Využití myšlenkových map při výuce a učení programování – Martin HRDLIČKA
Martin HRDLIČKA
Bakalářská práce
Využití myšlenkových map při výuce a učení programování
Using Mind Maps in Programming Teaching And Learning
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím myšlenkových map při výuce programování, a to pomocí veřejně dostupného softwaru a za pomoci vytvořených technik tvorby pro tuto činnost. Postupy budou demonstrovány v objektově orientovaném programovacím jazyce Java (platforma Java SE). Práce s objekty bude zahrnuta do myšlenkových map. Tento programovací jazyk využívá velké množství knihoven, proto zde budou uvedeny …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of mind maps in teaching programming, and at the same time using the publicly available software and techniques created with the help of production for this activity. The procedures will be demonstrated in the Java programming language, Java SE platform, which is object-oriented. Working with objects will be included in a mind map. This programming language uses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Hana Havelková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRDLIČKA, Martin. Využití myšlenkových map při výuce a učení programování. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Myšlenkové mapy, pojmové mapy a jejich využití ve výuce chemie
Šárka Kurková -
Myšlenkové a pojmové mapy, jejich využití ve výuce
Markéta Vomáčková -
Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
Michal ŠIKÝŘ -
Pojmové a myšlenkové mapy ve vyučování fyziky
Daniel KROTIL -
Webové služby nad Topic Maps
Tomáš Krchňák -
Topic Maps
Kristýna Svobodová -
Problematika likvidace osobních ochranných prostředků (OOP)
Jan Josefus -
Využití OOP v oblasti lineárních diskrétních dynamických systémů
Jakub HROMADA
Název
Vložil
Vloženo
Práva