Mgr. Nela Martinková

Bakalářská práce

Jazykové strategie volebních programů

Language strategies in election programmes
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou jazykových strategií, které se využívají v rámci politického marketingu. V první části práce je řešena problematika politolingvistiky a vývoj politického jazyka u nás. V druhé části jsou jazykově analyzovány konkrétní politické programy.
Abstract:
This bachelor thesis examines a question of language strategies used in political marketing. In the first part, the thesis explores politolinguistics and development of the political language in the Czech Republic. The second part analyzes concrete political programmes in linguistical terms.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta