Obraz ve veřejném prostoru, jakožto součást městské vizuální kultury – Bc. Eliška STŘELKOVÁ
Bc. Eliška STŘELKOVÁ
Master's thesis
Obraz ve veřejném prostoru, jakožto součást městské vizuální kultury
The image in the public space, as a part of the urban visual culture
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je výzkum reklamních a street artových obrazů, jakožto součásti městské vizuální kultury. Práce je zaměřena na to, jaké motivy a jaká témata se ve veřejných prostorech českých měst vyskytují, jakým způsobem tyto obrazy dotváří vizualitu města, jak se navzájem doplňují a co vypovídají o soudobé české společnosti. Hlavní metodou sběru dat je fotodokumentace obrazů ve veřejných …moreAbstract:
The subject of this thesis is to research advertising and street art images, as a part of the urban visual culture. This thesis is focused on what motifs and themes are in czech public spaces, how these images creates city's visuality, in what way they complement each other, what messages they send to users of urban public space and what it says about contemporary Czech society. The main method of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2014
Accessible from:: 1. 12. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Foret
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STŘELKOVÁ, Eliška. \textit{Obraz ve veřejném prostoru, jakožto součást městské vizuální kultury}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2014. Available from: https://theses.cz/id/up2uep/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STŘELKOVÁ, Eliška. Obraz ve veřejném prostoru, jakožto součást městské vizuální kultury. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.12.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 12. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Human Studies / Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
Kristýna Supíková -
Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a žen na titulních stranách českého tisku
Denisa Filípková -
Sémiotická analýza a klasifikace znaků používaných k označení dámských a pánských toalet v brněnských veřejně přístupných organizacích
Gabriela Tšponová -
Sémiotická analýza titulních stran vybraných časopisů o jídle a vaření
Markéta PLACHÁ -
Pohádky v pohádce - Sémiotická analýza pohádek v Kdramatu „Psycho But it’s Okay“
Thanh Nhan Phan -
Osobní sebeprezentace žen v tranformačních letech české společnosti. Vizuální analýza fotografií.
Milena ŠÍROVÁ -
Kultura pod hvězdárnou - analýza kulturního prostředí Brno-Žabovřesky
Michaela Michalíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights