Vyhodnocení obchodní pozice podniku z pohledu jeho vývoje a zákaznické struktury – Bc. Jan Hrdinka
Bc. Jan Hrdinka
Diplomová práce
Vyhodnocení obchodní pozice podniku z pohledu jeho vývoje a zákaznické struktury
Evaluation of the Business Position of the Company in Terms of Its Development And Customer Structure
Anotace:
Diplomová práce Vyhodnocení obchodní pozice podniku z pohledu jeho vývoje a zákaznické struktury v teoretické části vyjmenovává hlavní produkty, které jsou součástí obchodu s kávou. Definuje klíčový pojem segmentace, kterým se celá práce zabývá. Následně vymezuje také kritéria, přístupy a celý proces segmentace. V další části charakterizuje tržní prostředí a na něj navazující prostředí gastronomie …víceAbstract:
Diploma thesis Evaluation of the business position of the company in terms of its development and customer structure in the theoretical part presents the main products, which are part of the coffee trade. It defines a key segmentation concept that deals with the whole work. It then also defines the criteria, approaches and the whole segmentation process. The next part characterizes the market environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRDINKA, Jan. \textit{Vyhodnocení obchodní pozice podniku z pohledu jeho vývoje a zákaznické struktury}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/up31ok/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim
Martina Doležalová -
Segmentace zákazníků ve společnosti Košík.cz
Veronika Sýkorová -
Vnímání značek Costa Coffee a Starbucks českým zákazníkem
Petra Štědronská
Název
Vložil
Vloženo
Práva