Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě – Bc. Veronika Mynářová
Bc. Veronika Mynářová
Master's thesis
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě. Nejprve je provedena literární rešerše objasňující pojmy jako online marketingová komunikace, sociální sítě, obsahový marketing, reklamní kampaň, influencer marketing nebo metriky pro měření výkonnosti. V praktické části je představena vybraná firma a její konkurenční e-shopy, u kterých jsou zhodnoceny webové …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the use of social networks for marketing purposes in a selected company. Literature search explaining concepts such as online marketing communication, social networking, content marketing, advertising campaign, influencer marketing or performance metrics is performed in the first part of the thesis. The practical part introduces the selected company and its competing e …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MYNÁŘOVÁ, Veronika. \textit{Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/upeg63/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mynářová, Veronika. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková