Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě – Bc. Veronika Mynářová
Bc. Veronika Mynářová
Master's thesis
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě. Nejprve je provedena literární rešerše objasňující pojmy jako online marketingová komunikace, sociální sítě, obsahový marketing, reklamní kampaň, influencer marketing nebo metriky pro měření výkonnosti. V praktické části je představena vybraná firma a její konkurenční e-shopy, u kterých jsou zhodnoceny webové …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the use of social networks for marketing purposes in a selected company. Literature search explaining concepts such as online marketing communication, social networking, content marketing, advertising campaign, influencer marketing or performance metrics is performed in the first part of the thesis. The practical part introduces the selected company and its competing e …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MYNÁŘOVÁ, Veronika. \textit{Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/upeg63/.
Jak správně citovat práci
Mynářová, Veronika. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Management and Marketing / Marketing Management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková