Ekonomická racionalizace provozování drážní dopravy na trati Tábor - Písek – Bc. Lenka Matoušková
Bc. Lenka Matoušková
Diplomová práce
Ekonomická racionalizace provozování drážní dopravy na trati Tábor - Písek
Economic Rationalization of the Rail Transportation services on Tábor - Písek railway
Anotace:
Diplomová práce se zabývá racionalizací tratě Tábor-Písek. Navrhovaným řešením je dálkově řízený provoz s dispečerským stanovištěm umístěným v železniční stanici Tábor. Racionalizace tratě vede ke zrušení provozních zaměstnanců a současně ke zvýšení bezpečnosti cestujících. Zhodnocení a posouzení realizovatelnosti projektu racionalizace tratě Tábor-Písek, je provedeno finanční analýzou.Abstract:
The thesis deals with the rationalization of railway connecting cities Tábor and Písek. The proposed solution presents a rail transportation services remotely controlled from a dispatcher post in the railway station Tábor. Railway rationalization leads to decrease the number of employees, as well a increasing of passenger´s safety. Evaluation and assessment of the railway project feasibility is made …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Čáp, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matoušková, Lenka. Ekonomická racionalizace provozování drážní dopravy na trati Tábor - Písek. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Komentovaný překlad odborného textu: Železniční zabezpečovací zařízení
Libuše Dufková -
Model železniční infrastruktury a jízdy vozidel pro verifikaci algoritmů železničních zabezpečovacích zařízení
David Meisel -
Zabezpečovací staniční zařízení používané na železnici
Jan BÁRTA -
Návrh nového zabezpečovacího zařízení v železniční stanici Řetenice
Dana Výborná -
Zaměření skutečného provedení stavby - sdělovací a zabezpečovací zařízení v železniční stanici Znojmo
Tomáš Jelínek -
Vliv modifikací vlastností přejezdových zabezpečovacích zařízení mimo dosavadní funkční a principiální rámec na charakteristické bezpečnostní a provozní parametry těchto zařízení.
Josef Netolický -
Programování bezpečně kritických aplikací pro železniční zabezpečovací zařízení.
Tomáš Musiol -
Návrh úložiště kryptografických klíčů protokolu EURORADIO pro železniční zabezpečovací zařízení
Pavel ŠMEJKAL