Analýza mediálního obrazu Moravské galerie a Domu umění města Brna – Bc. Marcela Svobodová
Bc. Marcela Svobodová
Bakalářská práce
Analýza mediálního obrazu Moravské galerie a Domu umění města Brna
The Media Image Analysis of the Moravian Gallery and The Brno House of Arts
Anotace:
Bakalářská práce Analýza mediálního obrazu Moravské galerie a Domu umění města Brna předkládá analýzu mediálního obrazu dvou klíčových brněnských uměleckých institucí, a to Moravské galerie a Domu umění města Brna. Analýza je postavená na základě studia šesti vybraných médií, kterými jsou deník MF DNES, časopisy Respekt, Art + Antiques a Ateliér, dále pak internetový časopis Artalk a server Aktuálně …víceAbstract:
Bachelor thesis The Media Image Analysis of the Moravian Gallery and The Brno House of Arts presents an analysis of the media image of two crucial artistic institutions in Brno, Moravian Gallery and The Brno House of Arts. The analysis is based on a study of six selected media, which are the daily newspaper MF DNES, magazines Respekt, Art + Antiques and Ateliér, as well as online magazine Artalk and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mn92j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění
Práce na příbuzné téma
-
Zpřístupnění Arnoldovy vily v rámci festivalu Open House Brno 2020
Adam Lyčka -
T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
Martina Koubková -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
Michaela Trňáková -
Muzejní edukace seniorů zaměřená na výtvarné umění. Návrh edukačního programu pro Muzeum města Brna
Sabina Sigmundová -
Profesní uplatnění žen v kulturních institucích města Brna
Kristýna Jirmannová -
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková