Mgr. Lukáš Janšta

absolventská práce studenta CŽV

Public Relations: What could traditional car manufacturers learn from Tesla

Public Relations: Co by se mohly tradiční automobilky naučit od Tesly
Anotace:
Tesla má reputaci inovativního přístupu ke svému produktu – elektrickému autu. Tato práce s nicméně zaměřuje na PR Tesly, s cílem nalézt vzorce, které mohly sloužit jako inspirace pro tradiční automobilky. Sekundárním cílem této práce je zvážit aplikovatelnost nalezených vzorců. Pro dosažení těchto cílů se práce přirozeně nejprve vypořádává s relevantním teoretické pozadím a definuje příslušné pojmy …více
Abstract:
Tesla has a reputation of an innovative attitude to its product – the electric car. This thesis however focuses on Tesla’s PR, with the aim to identify patterns that could serve as inspiration for traditional car manufacturers. The secondary aim of this thesis is to consider the applicability of the patterns which were identified. In order to achieve these aims, this thesis naturally copes with the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
  • Oponent: Pavel Štrach, doc. Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

celoživotní / obor:
Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry

Práce na příbuzné téma