Bc. Caroline Novitskaia

Master's thesis

Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů

Artificial Intelligence in modern marketing – analysis of selected cases
Abstract:
Cílem této práce je zodpovězení otázky, jaký je stav využití aplikace UI v marketingu a jaké důsledky a perspektivy má umělá inteligence pro rozvoj marketingové komunikace. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, kde se v prvních třech věnuji charakteristice moderního marketingu, kognitivní psychologie a umělé inteligenci v marketingové praxi. Čtvrtá kapitola je věnována analýze vybraných příkladů aplikace …more
Abstract:
The objective of this work is to answer the question, what is the state of use of the AI application in marketing and what are the consequences and perspectives of artificial intelligence for the development of marketing communication. The work is divided into four chapters, where in the first three I deal with the characteristics of modern marketing, cognitive psychology and artificial intelligence …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2020
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní