Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů – Bc. Caroline Novitskaia
Bc. Caroline Novitskaia
Master's thesis
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Artificial Intelligence in modern marketing – analysis of selected cases
Anotácia:
Cílem této práce je zodpovězení otázky, jaký je stav využití aplikace UI v marketingu a jaké důsledky a perspektivy má umělá inteligence pro rozvoj marketingové komunikace. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, kde se v prvních třech věnuji charakteristice moderního marketingu, kognitivní psychologie a umělé inteligenci v marketingové praxi. Čtvrtá kapitola je věnována analýze vybraných příkladů aplikace …viacAbstract:
The objective of this work is to answer the question, what is the state of use of the AI application in marketing and what are the consequences and perspectives of artificial intelligence for the development of marketing communication. The work is divided into four chapters, where in the first three I deal with the characteristics of modern marketing, cognitive psychology and artificial intelligence …viacKľúčové slová
Chatbot kognitivní psychologie marketing marketingová komunikace moderní marketing strojové učení superinteligence umělá inteligence v bankovnictví umělá inteligence Cognitive psychology machine learning marketing comunication modern marketing superintelligence artificial intelligence in banking artificial intelligence
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ggd6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Artificial Intelligence in Pedagogical Practice
Karolína Šmídová -
Impact of Artificial Intelligence in FinTech: A Qualitative Study
Sooraj Manoj -
Artificial Intelligence (AI) Integration in HRM function of selected companies/Organizations in the Czech Republic.
Kinjal Jeeva Sengunthar -
Critical Stylistic Analysis of News Reporting on Artificial Intelligence and Journalism in Different British and American Newspapers
Zuzana Páleníková -
Using Artificial Intelligence in Online Dispute Resolution
Monika Močiariková -
Využití umělé inteligence v bankovním sektoru
Klára Sinkulová -
Využití umělé inteligence v bankovnictví
Martin Cihlář