Analýza a strategie firmy Farela na českém a zahraničním trhu – Petra Učňová
Petra Učňová
Diplomová práce
Analýza a strategie firmy Farela na českém a zahraničním trhu
Analysis and strategy of the comapany Farela on the czech and foreign markets
Anotace:
Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je věnována analýze makrookolí podniku, kde jsou popsány ekonomické faktory, politické faktory a technologické faktory dopravního trhu. Další částí je analýza podniku, která zahrnuje finanční analýzu, personální analýzu, analýzu mikrookolí podniku a také analýzu SWOT. Další částí práce je samotná strategie firmy, součástí je marketingová strategie …víceAbstract:
The thesis is divided into four main parts. The first part starts with the business`s macro environment analysis, which describes the economic factors, political factors, technological factors of the transport market. Further, an analysis company, which includes financial analysis, staffing analysis, analysis of business microenvironment and SWOT analysis. Another section is the strategy of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Pavel Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28584
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Management et marketing d'une société de transport international
Kristýna JUREČKOVÁ -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing v nákladní dopravě společnosti ZDAR, a. s.
Pavel Veselský -
Marketing autodopravy firmy PESTAN
Veronika Coufalová -
Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.
Jana PERŮTKOVÁ -
Analýza marketingu služeb ve firmě KD Transport, s.r.o.
Alena POSPÍŠILOVÁ -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Doprava v zahraničním obchodě
Zuzana Kantová