Petra Učňová

Diplomová práce

Analýza a strategie firmy Farela na českém a zahraničním trhu

Analysis and strategy of the comapany Farela on the czech and foreign markets
Anotace:
Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je věnována analýze makrookolí podniku, kde jsou popsány ekonomické faktory, politické faktory a technologické faktory dopravního trhu. Další částí je analýza podniku, která zahrnuje finanční analýzu, personální analýzu, analýzu mikrookolí podniku a také analýzu SWOT. Další částí práce je samotná strategie firmy, součástí je marketingová strategie …více
Abstract:
The thesis is divided into four main parts. The first part starts with the business`s macro environment analysis, which describes the economic factors, political factors, technological factors of the transport market. Further, an analysis company, which includes financial analysis, staffing analysis, analysis of business microenvironment and SWOT analysis. Another section is the strategy of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Pavel Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28584

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod