Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí – Bc. Dominika Pipreková
Bc. Dominika Pipreková
Bakalářská práce
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Possibilities of promoting the Moravian-Silesian region on the Internet and social media
Anotace:
Cílem práce je na základě analýzy současného stavu a marketingového výzkumu navrhnout možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítích. V teoretické části budou vysvětleny pojmy z oblasti marketingu, internetu, propagace regionu. V praktické časti, bude představen Moravskoslezský kraj s akcentem na turistické atraktivity, pozornost bude rovněž věnována analýze stávající propagace kraje …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose the possibilities of promotion of the region on the internet and social networks based on the analysis of the current state and marketing research. The theoretical part will explain the concepts of marketing, internet, promotion of the region. In the practical part, the Moravian-Silesian Region will be introduced with an emphasis on tourist attractions, attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vuxkv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje na podporu propagace Zlínského kraje v oblasti turistického ruchu
Kristýna Křupková -
Trendy a bariéry v propagaci knihoven se zaměřením na Jihomoravský kraj
Kristýna Čechová -
Rozvoj a vliv cestovního ruchu na region Pardubického kraje
Daniel Krulík -
Spoluúčast turisticky významného území Hradecko na realizaci projektu "Cílená realizace propagace Královéhradeckého kraje jako celku "
Veronika Špryňarová -
Propagace agroturistiky v Olomouckém kraji
Petra Zajícová -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Propagace humanitárních projektů s důrazem na komunikaci s dárci a získávání finančních prostředků v prostředí internetu
Martin Štecher