Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí – Bc. Dominika Pipreková
Bc. Dominika Pipreková
Bachelor's thesis
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Possibilities of promoting the Moravian-Silesian region on the Internet and social media
Abstract:
Cílem práce je na základě analýzy současného stavu a marketingového výzkumu navrhnout možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítích. V teoretické části budou vysvětleny pojmy z oblasti marketingu, internetu, propagace regionu. V praktické časti, bude představen Moravskoslezský kraj s akcentem na turistické atraktivity, pozornost bude rovněž věnována analýze stávající propagace kraje …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose the possibilities of promotion of the region on the internet and social networks based on the analysis of the current state and marketing research. The theoretical part will explain the concepts of marketing, internet, promotion of the region. In the practical part, the Moravian-Silesian Region will be introduced with an emphasis on tourist attractions, attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/vuxkv/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Reader: Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIPREKOVÁ, Dominika. \textit{Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/uq7cm6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nástroje na podporu propagace Zlínského kraje v oblasti turistického ruchu
Kristýna Křupková -
Trendy a bariéry v propagaci knihoven se zaměřením na Jihomoravský kraj
Kristýna Čechová -
Rozvoj a vliv cestovního ruchu na region Pardubického kraje
Daniel Krulík -
Spoluúčast turisticky významného území Hradecko na realizaci projektu "Cílená realizace propagace Královéhradeckého kraje jako celku "
Veronika Špryňarová -
Propagace agroturistiky v Olomouckém kraji
Petra Zajícová -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Propagace humanitárních projektů s důrazem na komunikaci s dárci a získávání finančních prostředků v prostředí internetu
Martin Štecher