Andrea MORAVCOVÁ

Master's thesis

Autoregulované učení v kontextu klavírní výuky

Self-regulated learning in the context of piano teaching
Abstract:
Diplomová práce Autoregulované učení v kontextu klavírní výuky se zabývá autoregulovaným učením jakožto pedagogickou technikou. Jeho vymezením, náležitosti, formálními částmi. Dále důležitostí, umístěním a rolí v současném školství České republiky a vzdělávacím systému, konkrétně tedy analýzou využitelnost autoregulovaného učení v rámci Rámcově vzdělávacího programu. Monitoruje a popisuje vliv této …more
Abstract:
The diploma thesis Self-regulated learning in the context of piano teaching deals with self-regulated learning as a pedagogical technique. Its definition, requisites, formal parts. Further it is importance, location and role in the current education system of the Czech republic, soecifically by analyzing the usability of self-regulated learning within the Framework Educational Program. It monitors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Václav Krahulík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MORAVCOVÁ, Andrea. Autoregulované učení v kontextu klavírní výuky. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Secondary School Teacher Education / HV 1OSN14