Autoregulované učení v kontextu klavírní výuky – Andrea MORAVCOVÁ
Andrea MORAVCOVÁ
Diplomová práce
Autoregulované učení v kontextu klavírní výuky
Self-regulated learning in the context of piano teaching
Anotace:
Diplomová práce Autoregulované učení v kontextu klavírní výuky se zabývá autoregulovaným učením jakožto pedagogickou technikou. Jeho vymezením, náležitosti, formálními částmi. Dále důležitostí, umístěním a rolí v současném školství České republiky a vzdělávacím systému, konkrétně tedy analýzou využitelnost autoregulovaného učení v rámci Rámcově vzdělávacího programu. Monitoruje a popisuje vliv této …víceAbstract:
The diploma thesis Self-regulated learning in the context of piano teaching deals with self-regulated learning as a pedagogical technique. Its definition, requisites, formal parts. Further it is importance, location and role in the current education system of the Czech republic, soecifically by analyzing the usability of self-regulated learning within the Framework Educational Program. It monitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Václav Krahulík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORAVCOVÁ, Andrea. Autoregulované učení v kontextu klavírní výuky. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. HV pro ZŠ, SŠ a ZUŠ