Martina Haratková

Bakalářská práce

Potenciál zážitkového učení v edukaci dospělých

The Potencial of Experiental Learning in Adult Education
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá potenciál zážitkového učení v oblasti edukace dospělých. Práce má deskriptivní charakter a je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se nachází vymezení základních pojmů, jako je celoživotní učení, edukace dospělých, volný čas a vysvětlení zaměňovaného pojmu zážitková pedagogika. Další teoretický úsek se zabývá přímo zážitkovým učením, definuje …více
Abstract:
This bachelor thesis researches the potential of experiential learning in the part of adult education. The work has a descriptive character and it is divided into two parts: the theoretical and the practical part. The theoretical part contains definitions of basic terms such as lifelong learning, adult education, leisure time and the explanation of the confusing definition of experiential pedagogy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslav Krystoň, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Haratková, Martina. Potenciál zážitkového učení v edukaci dospělých. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře