Theses 

Monitoring a hodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců – Bc. Veronika Willaschková, DiS.

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola podnikání a práva

Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikání

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek
  • Žádné práce na příbuzné téma.

Bc. Veronika Willaschková, DiS.

Diplomová práce

Monitoring a hodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

Monitoring and ratings of customer satisfaction and employees

Anotace: Tato diplomová práce se zaměřuje na monitoring a hodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců v oboru hotelnictví a gastronomie. Jedná se o firmu, která poskytuje ubytovací a stravovací služby v městě Hlučín. Teoretická část je věnována odborné literatuře, která řeší problematiku řízení lidských zdrojů, systém řízení kvality a spokojenosti zákazníka. Praktická část je zaměřena na výzkum formou dotazníkového šetření. Podstatou bylo objasnit současný stav firmy. Následně odhalit mezery a nedostatky ve firmě a nabídnout vhodná opatření, která by prospěla k lepšímu pochopení a porozumění zákazníka a jeho potřebám, ale také vztahům a potřebám vlastních zaměstnanců ve firmě.Klíčová slova: zákazníci, zaměstnanci, spokojenost, kvalita, firma

Abstract: This dissertation focuses on the monitoring and evaluation of customer satisfaction and employees in the hotel industry and gastronomy. It is the firm that provides accommodation and catering services in the town Hlučín. The theoretical part is devoted to the literature that addresses the issue of human resource management, quality management and satisfaction customer. The practical part is focused on research by questionnaire. The essence was to clarify actual state of the firm. Subsequently identify gaps and demerits in firm and to offer appropriate measures which would benefit from a better understanding and comprehension of the customer and his leeds, but also to relationships and the needs of their employees in the firm.Keywords: customers, employees, satisfaction, quality, firm

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
  • Vedoucí: prof. Ing. Růžena Petříková, CSc.
  • Oponent: Šárka Janků, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným zaměstnancům ze všech zapojených škol
https://is.vspp.cz/zp/681 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
https://is.vspp.cz/zp/681/posudek/vedouci Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
https://is.vspp.cz/zp/681/posudek/oponent/521 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 7. 2019 12:26, 29. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz