Bc. Adam Stránský

Diplomová práce

Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku

New marketing trends and their use as a tool to increase the competitiveness of enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou nových marketingových trendů a jejich použitím, které vede ke zlepšení postavení podniku na trhu a posílení jeho konkurenceschopnosti. Práce je zaměřena především na marketingové komunikační nástroje ve formě sociálních sítí, internetových stránek a webových portálů. Hlavním cílem je zmapování aktuálních marketingových komunikačních trendů, které by mohly být …více
Abstract:
This Master´s Dissertation deals with matters of new marketing trends and their uses, leading to an increased position of enterprise on the market and strengthening of its competitiveness. It is mainly focused on marketing communication tools in the forms of social networks, websites and web portals. The main goal is to analyze the current trends within marketing communication, which could be applied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze