Bc. Markéta Čejnová

Master's thesis

Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra

Strategic Marketing Plan of the Audiovisual Center
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření strategického marketingového plánu Audiovizuálního centra, které vzniklo pod Fakultou multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. K tomu směřuje vymezení teoretické základny týkající se problematiky strategického marketingového plánování a prostředí filmového průmyslu. Ve výzkumné části je nejprve provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí a interního prostředí …more
Abstract:
The main objective of this thesis is to create a strategic marketing plan for the Audiovisual center, which was established at the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University in Zlín. Defining the theoretical base of strategic marketing planning and also film industry environment points to this target. The first part of my research is the analysis of the macro-environment, micro-environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Accessible from:: 17. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čejnová, Markéta. Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe